5950-8095-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym elementem wpływającym na potencję jest prawidłowe jedzenie. Właściwa dieta jest w stanie poprawić nie tylko stan potencji, lecz też płodność. Zwróćmy najpierw uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do całkiem poważnych ubytków selenu. Możemy go unormować spożywając niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny bardzo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiada za przyswajanie testosteronu, ten z kolei jest odpowiedzialny za nasze libido. W czasie picia napojów procentowych czy palenia tytoniu tracimy cynk, a szybko można go zwiększyć przez potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj albo ostrygi.
Szalenie ważnym elementem jest też arginina, która stanowi 80 procent ejakulatu. Arginina powiększa wytwarzanie spermy a także wydłuża żywotność plemników. Składnik levitra ten bierze udział także w procesie chemicznym przemiany w tlenek azotu, przez co naczynia krwionośne ulegają powiększeniu i możliwa jest lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich produktach jak kakao, mięso wołowe, nerkowce, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić również uwagę na witaminy, przede wszystkim na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Spotkamy ją w warzywach liściastych, jajach, nasionach pszenicy oraz ciemnym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka działa na właściwe wytwarzanie hormonów. Jeśli chcemy unormować jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie cialis bez recepty

Dodaj komentarz