4596-3821-ico-wu.jpg

Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają także czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podwyższysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Poznaj 5 typów ćwiczeń, które najskuteczniej polepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy pragną poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ ćwiczeń ożywia produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, iż odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu rośnie, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. kamagra w zelu

Aby udoskonalić jakość życia erotycznego, rób pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – dużo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w czasie stosunku.
Trening Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane również dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada także za trzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj tadalis

Dodaj komentarz