7742-3656-ico-wu.jpg

Pięć wariantów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

4472-2198-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia są doskonałe dla zdrowia. Ale czy wiesz, iż zajęcia na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, które najskuteczniej ulepszą twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca tania viagra
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien rekomendować trening siłowy pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten rodzaj treningów ożywia produkcję testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu rośnie, gdy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni.

Żeby ulepszyć jakość życia seksualnego, rób pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych partii ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje podczas stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej na naszej stronie cialis w zelu

Dodaj komentarz